«Ռեալ Մադրիդ» բրենդի արժեքը Brand Finance-ը 1,5 մլրդ եվրո է գնահատել։ Երկրորդ հորիզոնականն է զբաղեցրել «Մանչեսթեր Յունայթեդը» (1,327 մլրդ եվրո), երրորդը՝ «Բարսելոնան» (1,325 մլրդ եվրո):
«Ռեալը» նաև գլխավորել է աշխարհի ամենակայուն ֆուտբոլային բրենդների ցանկը։ Այս ցուցանիշը կազմվում է՝ հաշվի առնելով ներդրումները մարքեթինգում, ներդրումային կապիտալն ու բիզնեսի էֆեկտիվությունը։
Այս ռեյտինգում «Ռեալը» 100 հնարավորից 94 բալ է հավաքել։ Երկրորդ հորիզոնականում «Լիվերպուլն» է (92,9), երրորդում՝ «Բարսելոնան» (92,1):